Vajanského nábrežie 5
Case study

VERM
ONT.

360 stupňové kampane

Social media
online + atl
produkcia
Rádio spot
"ICONIC DAYS" (DNI MARIANNE 2021)

Píše sa rok 2021 a od Vermontu sme dostali na starosti v poradí druhú zľavovú kampaň k príležitosti “Dni Marianne”. Vermont zastrešuje značky ako Karl Lagerfeld, Gant, Diesel na Slovensku, v Českej republike a Maďarsku.

Začali sme zjednodušením názvu a úpravou loga. Názov sme oproti predošlému roku zjednodušili na “Iconic Days”, nakoľko cieľom akcie bolo predávať ikonické produkty značiek Vermontu.

V tomto ročníku sme tiež upgradli video z animácie na live action video synchronizované s hudbou, v ktorom zákazníkom ukazujeme všetky ikonické produkty. Do online bannerov a printových materiálov sme zapojili fotografie modelov oblečených v týchto kúskoch. Navrhli sme znenie rádio spotu a zabezpečili jeho výrobu pre slovenský trh.

NÁHĽAD DO KAMPANE
Logo
Online bannery a video
Rádio spot
Výlohy
Produkcia videa a fotografií
POS materiály
Ukážka plnohodnotných kreatív
Kľúčový VIZUÁL
Rádio spot
"I CAN BE DAYS" (DNI MARIANNE 2020)

Pre Vermont, ktorý na Slovensku, v Česku a Maďarsku zastupuje svetové módne značky ako GANT, KARL LAGERFELD, Peak Performance či Odd Molly sme vytvorili koncept a celkovo kreatívne spracovanie pre kampaň prebiehajúcu počas populárnych Dni Marianne.

Vytvorili sme univerzálny koncept „I CAN BE ___“, ktorý podporuje myšlienku slobody sebavyjadrenia. Prázdne pole dáva ľuďom priestor vyjadrovať svoju osobnosť, náladu či štýl. Kľúčový komunikačný prvok je štvorec s farebným prechodom v brandových farbách Vermontu. V rozličných listoch tejto kreatívy je následne prázdne pole vyplnené logami jednotlivých krokov, čo v spojení s cieľovou kampaňou vzbudzuje odhodlanie neodopierať si ich kvalitu a dizajn, ktorý tieto značky vytvárajú.

Výklad Karl Lagerfeld
E-shop bannery
Instagram stories
POS materiály
POS materiály
POS materiály
POS materiály
POS materiály
Výklad GANT
ozvite sa
ozvite sa

Vajanského nábrežie 5
 811 02, Bratislava

© NAKAZA 2021