Rozmýšľali ste už nad tým, ako vašu značku oživiť alebo zmodernizovať? Potrebujete nejakú zásadnú zmenu, ale neviete, ako ju dosiahnuť?
Vybrali sme pre vás TOP trendy v brandingu na rok 2021, ktoré vám s rozhodovaním môžu pomôcť.
Jednou vecou, ktorú ľudia radi vidia, sú druhí ľudia. Tento trend sa v poslednej dobe rozmohol aj na sociálnych sieťach. Stretávame sa čoraz viac s vyobrazením ľudí, ktorí reprezentujú samotné značky.
Tváre vedia značkám dodať ľudskosť a taktiež personalitu, s ktorou sa možno vyhrať. Nakoniec, každý sa po tomto zvláštnom roku rád pozrie na tvár bez rúška.
Tradične je zaužívané používať pri brandingu konzistentnú farebnú schému, kvôli zapamätateľnosti. Čo tak ale založiť identitu vašej značky na množstve výrazných farieb a dať tak význam každému z vašich produktov alebo služieb?
Tieto farby môžu znázorňovať aj to, za čím si vaša značka stojí a čo znamená.
Prekvapujúcim trendom v brandingu na rok 2021 sú geometrické vzory. Nenahrádzajú však logo, fungujú ako jeho rozšírenie.
Ich plný potenciál sa môže využiť napríklad na oblečení, v reklamách, na pozadí vašej stránky alebo tlačenom jedálnom lístku. Veľkým plusom je, ak vzor napodobňuje nejaký prvok z vášho loga.
Klasické pätkové písma sa vracajú a zaraďujú sa medzi dizajnové trendy na budúci rok. Tieto písma evokujú nostalgiu, eleganciu a dôveryhodnosť. Preto sa stávajú znova populárne a môžeme očakávať ich veľké využitie.
Klasické fonty však nie sú ľahké pre oči, preto to s nimi netreba preháňať a stačí ich využiť napríklad v nadpisoch.
Ako vylepšiť logo vašej značky na rok 2021? Dajte mu pohyb! Ten prospeje každému a určite aj vášmu logu. Dodá mu dynamiku a udrží pozornosť užívateľov, čo je priorita v dnešnom svete, ktorý je preplnený obsahom.
Inšpirovali vás tieto trendy v brandingu? Mali by ste záujem rok 2021 nakopnúť s novým brandingom? Napíšte nám a my vám pomôžeme.