3 unikátne reklamné kampane zo sveta Stranger Things

4 min čítania Nedočkavosť fanúšikov na tento nostalgický skvost zasadený do 80. rokov využilo hneď viacero veľkých značiek a tak vznikli veľmi podarené reklamné kampane.

Zdieľať
5 základných krokov ako vytvoriť animované video

5 min čítania Video produkcia sa rozdeľuje do 5 hlavných skupín, ktoré sa pohybujú od zábavy až po priamy predaj produktov. V tomto článku si ich všetky predstavíme.

Zdieľať
Čo všetko zahŕňa video produkcia a prečo ju rozhodne využívať

4 min čítania Video produkcia sa rozdeľuje do 5 hlavných skupín, ktoré sa pohybujú od zábavy až po priamy predaj produktov. V tomto článku si ich všetky predstavíme.

Zdieľať
“Eggfluencer” marketing

2 min čítania Obyčajné hnedé vajce nijakým spôsobom výnimočné čaká zápis do Guinessovej knihy rekordov. Z nuly na milión za pár dní... Thank you Kylie and marketing!

Zdieľať
Zmena loga môže byť ten správny krok

5 min čítania Dnes som sa rozhodol vám napísať o dvoch najväčších konkurentov v oblasti operačných systémov a dať Vám nazrieť, ako vzniklo logo Get Vision, respektíve terajšia NAKAZA.

Zdieľať
Slovensko žije FEKIŠOVCAMI

2 min čítania Z neznámej dediny na východe Slovenska sa zo dňa na deň stala jedna z najvyhľadávanejších na Slovenskom internete. Čo z toho môžu Fekišovce získať? Čo nás najviac pobavilo?

Zdieľať
Aká by mala byť vaša marketingová stratégia v roku 2019

3 min čítania Načo by ste nemali v roku 2019 pri vytváraní svojej stratégie zabudnúť? Tohtoročný Web Summit nám to dôrazne naznačil. Vyberáme vám z neho 4 hlavné témy.

Zdieľať
Ako ten NAKAZA tím vlastne funguje?

4 min čítania Zaujíma ťa, ako vyzerá taký tyždeň NAKAZA tímu? Laky vás vtiahne do svojho harmonogramu a troška poodhalí, čo sa to vlastne u nás deje.

Zdieľať
70% spotřebitelů klidně odejde ke konkurenci kvůli pandám

5 min čítania Panda velká je savec nyní řazený do čeledi medvědovití. Žije v hornatých oblastech centrální části Čínské lidové republiky. Tak o tom přesně článek nebude.

Zdieľať
Ako (ne)má vyzerať efektívna komunikácia na internete

3 min čítania Tak co? Je nebo ne? Myslíš, že digitální doba změnila marketingový mix? Nevím, co si myslíš ty, je mi to jedno, ale řeknu ti, co si myslím já.

Zdieľať