Ako získať fanúšikov na FB skoro zadarmo

3 min čítania Rozbiehate vašu fanpage no neviete, ako najlepšie získať nových fanúšikov? V tomto článku sa dozviete, ako sa to dá robiť aj s takmer nulovým rozpočtom.

Zdieľať
3 značky, ktoré využívajú hry na marketingovú komunikáciu

3 min čítania Nedočkavosť fanúšikov na tento nostalgický skvost zasadený do 80. rokov využilo hneď viacero veľkých značiek a tak vznikli veľmi podarené reklamné kampane.

Zdieľať
Influenceri a značky

3 min čítania Úspešné partnerstvo, tak neodolateľné, že takmer každá značka začlenila do svojej širšej marketingovej stratégie určitú úroveň angažovanosti influencerov.

Zdieľať
3 unikátne reklamné kampane zo sveta Stranger Things

4 min čítania Nedočkavosť fanúšikov na tento nostalgický skvost zasadený do 80. rokov využilo hneď viacero veľkých značiek a tak vznikli veľmi podarené reklamné kampane.

Zdieľať
5 základných krokov ako vytvoriť animované video

5 min čítania Video produkcia sa rozdeľuje do 5 hlavných skupín, ktoré sa pohybujú od zábavy až po priamy predaj produktov. V tomto článku si ich všetky predstavíme.

Zdieľať
Čo všetko zahŕňa video produkcia a prečo ju rozhodne využívať

4 min čítania Video produkcia sa rozdeľuje do 5 hlavných skupín, ktoré sa pohybujú od zábavy až po priamy predaj produktov. V tomto článku si ich všetky predstavíme.

Zdieľať
“Eggfluencer” marketing

2 min čítania Obyčajné hnedé vajce nijakým spôsobom výnimočné čaká zápis do Guinessovej knihy rekordov. Z nuly na milión za pár dní... Thank you Kylie and marketing!

Zdieľať
Zmena loga môže byť ten správny krok

5 min čítania Dnes som sa rozhodol vám napísať o dvoch najväčších konkurentov v oblasti operačných systémov a dať Vám nazrieť, ako vzniklo logo Get Vision, respektíve terajšia NAKAZA.

Zdieľať
Slovensko žije FEKIŠOVCAMI

2 min čítania Z neznámej dediny na východe Slovenska sa zo dňa na deň stala jedna z najvyhľadávanejších na Slovenskom internete. Čo z toho môžu Fekišovce získať? Čo nás najviac pobavilo?

Zdieľať
Aká by mala byť vaša marketingová stratégia v roku 2019

3 min čítania Načo by ste nemali v roku 2019 pri vytváraní svojej stratégie zabudnúť? Tohtoročný Web Summit nám to dôrazne naznačil. Vyberáme vám z neho 4 hlavné témy.

Zdieľať