Máš cit pre dizajn a rád/rada by si pracoval/a na kreatívnych projektoch popri škole, práci alebo iných aktivitách? Hľadáme šikovného pomocníka či pomocníčku, ktorý/á nám pomôže s rutinnými grafickými úlohami a zapojí sa aj do tvorby väčších kampaní.
Do portfólia našej agentúry môžeme zaradiť spolupráce so značkami ako Vermont, GANT, Karl Lagerfeld, SPP – distribúcia, Flotila Entrega, BECEP – oddelenie bezpečnosti cestnej premávky Ministerstva dopravy Slovenskej republiky, nášho dlhoročného talianského klienta PUPA Milano alebo animovanú rozprávku Baron Bite. Pomáhame radi aj menším značkám pôsobiacim najmä na Slovensku a v Českej republike.
Tvojou hlavnou úlohou bude tvorba príspevkov na sociálne siete ako Instagram, Facebook či LinkedIn podľa našich vytvorených templatov. Okrem toho budeš pripravovať menšie grafické výstupy, ako bannery na Metu alebo Google Ads, jednoduché infografiky alebo dokumenty. Očakávame aj úpravy a adaptácie existujúcich vizuálov podľa zadania. Postupne sa staneš aj dôležitým článkom pri príprave zaujímavých kampaní pre nových či aktuálnych klientov. Čaká ťa tiež pomoc pri tvorbe prezentácií pre klientov alebo pre naše interné účely.
Nebojíš sa ani videa či jednoduchých animácii? Super, nájdeme pre teba aj takúto prácu.
Dobrý grafik vidí to, čo klient ešte ani nevyslovil.
čo od teba vyžadujeme
čo ti ponúkame
- Práca v grafických programoch (Adobe Photoshop a Illustrator, prípadnou výhodou je Premiere Pro a After Effects)
- Zmysel pre vizuálnu estetiku, typografiu a detail
- Kreatívne myslenie a schopnosť dodržať zadanie aj deadline
- Precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť a proaktívny prístup
- Práca s AI nástrojmi (Midjourney, ChatGPT…)
- Chuť učiť sa nové veci a posúvať sa ďalej
- Predošlá skúsenosť s prípravou príspevkov na sociálne siete a reklamných bannerov je výhodou
- Flexibilný part-time úväzok (cca 20–60 hodín mesačne)
- Plat 6-10 €/h (podľa skúseností)
- Práca je remote
- Mesačný motivačný bonus 100 € pri dobre odvedenej práci
- Prístup k rôznym AI nástrojom
- Prácu na zaujímavých a rozmanitých projektoch v oblasti marketingu
- Skúsenosti a mentoring od skúsených dizajnérov a marketérov
- Možnosť vzdelávania
- Dovolenka, PNka či flexibilný pracovný čas
- Možnosť kariérneho rastu a prechod na full-time pozíciu v budúcnosti
- Kolektív, v ktorom je o zábavu postarané
- Otázky od ľudí, prečo sa voláme NAKAZA 🙂
Výberové konanie bude prebiehať do 30.6. 2025 s možnosťou nástupu od 1.7. 2025.