Pupa Milano je talianska spoločnosť založená v roku 1976. Svoje kozmetické produkty vyváža do 70 krajín po celom svete. Niektoré zákazníčky si ju pamätajú ešte z čias Tuzexu, keď to bola jedna z najvýnimočnejších kozmetík, ktoré tu bolo možné dostať. Pozíciu na našom trhu už teda mala pevnú, avšak s nástupom onlinu a sociálnych sietí prišla nová výzva. Výsledky, ktoré Pupa na sociálnych sieťach dosahovala neboli také, ako si predstavovali, a tak sa rozhodli hľadať dlhodobého partnera, ktorý im komunikáciu na sociálnych sieťach dokáže plnohodnotne zastrešiť.
Pupa Milano si našu agentúru vybrala ešte v roku 2018. Na starosti sme dostali publikáciu príspevkov, komunikáciu so zákazníkmi na Facebooku a Instagrame a taktiež komunikáciu s vyše 20-timi influencermi. To všetko v Slovenskej aj Českej republike. Našou úlohou teda bolo budovať brand perception (spôsob, akým potenciálni zákazníci vnímajú značku) a správne nastaviť customer care tak, aby sme boli pohotoví a blízko zákazníkom klienta.
To sme primárne dosiahli zmenou komunikácie, ktorá bola zaužívaná pred našou spoluprácou. Navrhli sme riešenie, ako pristupovať k zákazníkom, vytvorili sme nové šablóny pre urýchlenie komunikácie a začali pracovať na prehlbovaní vzťahu zákazníka k Pupe. Okrem toho sme na sociálnych sieťach publikovali aj príspevky, ktoré sme z angličtiny prekladali do slovenčiny a češtiny. Nastavili sme správne časy publikácie a copy textom dodali trochu lesku, ktorý postrádali.
Ďalšia časť spolupráce medzi Pupou a Nakazou sa týkala influencer marketingu. Prevzali sme komunikáciu s influencermi, súčasťou čoho bolo aj zaznamenávanie ich aktivít voči Pupe a nadväzovanie nových spoluprác. S influencermi sme si vybudovali veľmi dobrý vzťah o čom svedčí aj fakt, že po celú dobu spolupracujeme takmer so všetkými v podobe bartru.
Už po prvých mesiacoch spolupráce vďaka našim optimalizáciám stúpol engagement príspevkov až o 100%. Výnimkou nebol ani dosah, ktorý sa v rovnakom období zvýšil taktiež o 100%. Počas spolupráce Pupa zaznamenávala nadpriemerné výsledky (predaje produktov) počas platených spoluprác s micro influencermi. Tieto výsledky smerovali k dlhodobej spolupráci, ktorú Pupa Milano s nami vedie od roku 2018 a stále pokračuje.
100%
100%
Nárast engagementu publikovaných príspevkov po 2 mesiacoch spolupráce
Predaj
Nadpriemerné výsledky počas platenej kampaňovej spolupráce s micro influencermi
Barter
Dlhodobo efektívne bartrové spolupráce s viac ako 10-timi influencermi