Scroll Top
Vajanského nábrežie 5

Definícia

Mall predstavuje popredný e-shop na Slovensku, ktorý svojim zákazníkom ponúka široké spektrum tovarov. Od elektroniky, cez oblečenie, až po domáce potreby, Mall sa snaží uspokojiť rôznorodé potreby svojich klientov.

Historický Vývoj a Expanzia

Založený v roku 2005, Mall sa rýchlo rozvinul z lokálneho internetového obchodu na veľké online trhovisko. K roku 2022, pod svojou strechou združuje viac ako 700 e-shopov. Okrem Slovenska, Mall úspešne expanduje aj do ďalších stredoeurópskych krajín ako Česko, Poľsko, Maďarsko, Slovinsko a Chorvátsko.

Sortiment a Služby

Ponúkajúc vyše 1 milión položiek, Mall drží vedúce postavenie medzi e-shopmi so širokým sortimentom na Slovensku. Klasické kategórie ako elektro, domácnosť či kozmetika sú doplnené o športové vybavenie, outdoorové produkty, hudobné nástroje, a dokonca záhradné vybavenie vrátane trampolín a motorových kosačiek.

Distribučná Sieť

Tovar si môžu zákazníci vyzdvihnúť na viac ako 1 500 miestach po celom Slovensku, čo umožňuje flexibilný a pohodlný spôsob doručenia.

Kvalita a Doručenie

Mall je známy svojou širokou ponukou, kvalitou služieb a rýchlym doručením. Ich cieľom je poskytovať zákazníkom najlepší možný nákupný zážitok s dôrazom na spokojnosť a pohodlie.

Budúce Ambície

Cieľom MALL Group je vybudovať komplexnú platformu služieb a funkcií, ktorá by obklopovala celý nákupný proces a stala by sa synonymom pre e-commerce skupinu 21. storočia.

Konkurencia

V konkurenčnom prostredí e-commerce na Slovensku a v regióne strednej Európy predstavuje Mall silného hráča. Jeho najväčším konkurentom je e-shop Alza, s ktorým sa Mall neustále snaží prekonávať v ponuke tovarov, cenách a kvalite služieb.

Záver

Mall si za roky svojej existencie vybudoval silnú pozíciu na trhu online nakupovania. Jeho schopnosť prispôsobiť sa meniacim sa trendom a potrebám zákazníkov, ako aj rozšírenie do nových trhov, naznačujú, že Mall bude naďalej hrať dôležitú úlohu v e-commerce priemysle strednej Európy.

Zanechať komentár