Keď som najbližších ľudí prosila, nech mi pomôžu s písaním článku o sebe v ktorom sa predstavím ako nová PR špecialistka v Nakaze, nevedela som, ako veľmi som sa trafila svojou povahou do výberu povolania. Okrem klasických vzorov správania, ako napríklad “keď je hladná, utekajte do bezpečnej vzdialenosti,“ som sa o sebe dozvedela, že som veľmi starostlivá. Čo teda obnáša moja práca v PR?
Tak, ako sa u mňa vždy nájde niečo pod zub, snack alebo uvarený obed, tak aj v mojom povolaní nik neodíde hladný po informáciách. Každý klient, zákazník, fanúšik sa dozvie odpovede na všetky otázky, ktoré potrebuje.
Obraz starostlivej hostiteľky som budovala dlho a nesnažila som sa to ovplyvňovať či manipulovať. A tak, ako to býva aj v PR, dobré meno sa nedá kúpiť ale musí sa zaslúžiť nekonečnou snahou o to ukazovať verejnosti to najlepšie, čo im značka môže ponúknuť.
Reklama využíva vizuál a PR jazyk. Ako potenciálna mama určite svoje deti nebiť. Myslím si, že komunikácia je základ a v Public Relations je to nevyhnutnosť. Dennodenne komunikujem s klientmi, zákazníkmi, influencermi a médiami, prostredníctvom ktorých budujem dôveru a dobré vzťahy.
Tak ako v bežnom živote, ani v PR nikto nemá rád príkazy, nátlaky a očividnú reklamu. Najúspešnejším spôsobom, ako všetkých podvedome presvedčiť, že my vieme odpovede na ich otázky a sme to, čo potrebujú a hľadajú, je vytváranie príbehov.
Snažím sa podať to, čo je dôležité, prečo je to dôležité a prečo by si to mali kúpiť, či sa o to zaujímať v maximálne nenútenom tóne.
Dobrá reputácia sa v PR buduje dlho a ťažko a jeden neprajný komentár alebo sťažnosť, by mohol spôsobiť katastrofu. Preto je mojou úlohou byť vždy pripravená, v strehu riešiť každú ujmu a problém.
Tak čo, páčila by sa Vám práca v PR? 🙂