Vajanského nábrežie 5
Case study

ČISTÁ
VODA.

4 ročná spolupráca a úspešné kampane

0
%
Social media
0
%
Produkcia
0
%
Kampane
Dlhodobo spokojný klient
Výzva

Spoločnosť Čistá voda ponúka riešenia na čistenie a úpravu vody a taktiež dostupné filtre na vodu. Na trhu pôsobí cez 15 rokov a za tú dobu sa stala jednotkou na trhu. Mladý majiteľ Peter chcel začať zvyšovať povedomie o svojej značke a produktoch, ktoré by časom prirodzene prinieslo zvýšenie tržieb.

Riešenie

Najvhodnejším riešením pre brand building bola správa sociálnych sietí, konkrétne Facebooku. Produkty Čistej vody sú dobré a funkčné, avšak nie veľmi sexy, preto sme vedeli, že by sa klasickým postupom predávali veľmi ťažko. Vymysleli sme teda inú stratégiu s spolu s majiteľom sme si odsúhlasili, že všetky prostriedky na rozbeh investujeme do osvety a vzdelávania.

Začali sme teda ľudí na Facebooku vzdelávať o našej vode, nakoľko ju má množstvo domácností na Slovensku problémovú, no netušia o tom. Vytvorili sme si unikátny koncept obsahu, ktorého súčasťou sú napríklad aj súťaže o produkty, vzdelávacie blogy alebo zaujímavosti o vode, ktoré sa tešili veľkému úspechu medzi fanúšikmi Čistej vody. Pomohlo nám to stabilizovať značku a potvrdiť jej prvenstvo na Slovenskom trhu.

Po niekoľkých mesiacoch sa naša stratégia začala javiť, ako úspešná a počet objednávok sa začal zvyšovať. Onedlho už tvorili predaje z Facebooku značnú časť tržieb Čistej vody. Po úspešnej ročnej spolupráci nás klient požiadal o zastrešenie komunikácie aj v Českej republike v rámci expandovania firmy.

Počas dlhoročnej spolupráce sme pre Čistú vodu vytvorili aj niekoľko kampaní k rôznym príležitostiam. Predovšetkým však išlo o Vianočnú alebo Black Friday kampaň. Špeciálne Black Friday sa tešila veľkému úspechu a zaznamenávala niekoľkonásobné zvýšenia tržieb oproti mesačnému priemeru.

Výsledky

Počas spolupráce, ktorá trvala 4 roky dosiahla Čistá voda spolu s Nakazou výborné výsledky. Vytvorili sme unikátny typ komunikácie na sociálnych sieťach, ktorá po niekoľkých mesiacoch začala prinášať pozitívne výsledky. Po stabilizovaní značky na trhu začali tržby Čistej vody prevyšovať investovaný mediálny budget až niekoľko násobne. Počas kampaní sme dosahovali o 500 % vyššie tržby oproti priemeru, a to s iba miernym navýšením mediálneho budgetu. Spoločne sme rozšírili značku aj do Českej republiky. Na sociálnych sieťach sme počas spolupráce nazbierali niekoľko tisíc fanúšikov.

4

Roky spolupráce

500%

Nárast tržieb počas kampaní

2

Krajiny pod našimi krídlami

Tisíce

Fanúšikov na sociálnych sieťach

Správa sociálnych sietí
Správa sociálnych sietí
Produkcia
Kampane
Produkcia
Kampane
ozvite sa
ozvite sa

Vajanského nábrežie 5
 811 02, Bratislava

© NAKAZA 2021