Scroll Top
Vajanského nábrežie 5
Case study

AQUA
TREND.

Efektívne kampane a social

Podieľ našich prác
0
%
Social media
0
%
Produkcia
0
%
Kampane
0
%
SEO
Po 1 roku stále napredujeme
Výzva

Firma AQUAtrend pôsobí v segmente úpravy vody už vyše 20 rokov a bola jednou z prvých firiem na Slovensku, ktoré začali riešiť problematiku neupravenej vody. Firma však fungovala cez predaje prostredníctvom obchodníkov a v dnešnej modernej dobe už bolo nutné aj zapojenie online predaja. Spustili teda e-shop, ten však dlhé mesiace nedosahoval výsledky, ako očakávali, a preto sa rozhodli vyhľadať agentúru, ktorá im pomôže s jeho rozbehnutím.

Riešenie

Ako prvé sme začali s revíziou Google Ads kampaní, ktoré bolo potrebné nastaviť a vytvoriť nanovo. Zapojili sme samozrejme aj Google Shopping a remarketingové kampane. Okrem toho bolo dôležité vybudovať aj povedomie. AQUAtrend už síce mal vybudované meno na Slovensku, avšak nie v online. Preto sme sa s klientom zhodli na správe sociálnych sietí a tvorbe blogov. Vďaka nim sme začali budovať povedomie nie len o značke, ale aj o rôznych problémoch s vodou, ktorým môžu ľudia a firmy čeliť.

Už po prvom mesiaci sa začali výsledky prejavovať veľmi pozitívne a tržby e-shopu narastali v násobkoch aj v ďalších mesiacoch. Po 4 mesiacoch spolupráce sme vytvorili kampaň k príležitosti Black Friday na sociálnych sieťach, YouTube aj Google Ads, vďaka ktorej sme zaznamenali takmer 2 násobné zvýšenie tržieb oproti minulému mesiacu.

Nakoľko sa klient zameriaval na predaje prostredníctvom obchodníkov a stále v tom aj pokračuje, rozhodli sme sa túto aktivitu podporiť vytvorením leadovacích kampaní, ktoré počas každého mesiaca prinesú desiatky až stovky kontaktov.

Po ďalších úspešných mesiacoch spolupráce sa AQUAtrend rozhodol expandovať aj do Českej republiky, kde sme začali zastrešovať rovnaké služby ako na Slovensku.

Výsledky

Počas spolupráce, ktorá trvá už vyše 1 roka a naďalej pokračuje sme spolu s AQUAtrendom dosiahli pozitívne výsledky. Vytvorili sme jeden z najpútavejších vizuálov spomedzi konkurencie, ktorý sa využíva naprieč všetkými kanálmi a ľahko odlíši AQUAtrend od ostatných. Tržby e-shopu neustále narastajú a počet objednávok sa zvyšuje. Značku sme rozšírili aj na nový trh do Českej republiky, kde sa jej pomaly začína dariť.

1+

Rok spolupráce a pokračujeme

100%

Nárast tržieb počas kampaní

2

Krajiny pod našimi krídlami

Stovky

Kontaktov z kampaní mesačne
Clear Filters
Správa sociálnych sietí
Správa sociálnych sietí
Správa sociálnych sietí
Správa sociálnych sietí
Produkcia
Produkcia
Kampane
Kampane
Produkcia
Produkcia
Kampane
Kampane
ozvite sa
ozvite sa

Gallayova 1
 841 02, Bratislava

© NAKAZA 2023