Scroll Top
Vajanského nábrežie 5
Case study

Wood Garden

PPC kampane, SEO, UI/UX
a tvorba landing page

Podieľ našich prác
0
%
Performance
0
%
Produkcia
0
%
Web
0
%
SEO
viac ako 100 leadov mesačne
Výzva

Spoločnosť Wood Garden sa špecializuje na prémiové pergoly, terasy a tieniacu techniku na mieru. Na trhu pôsobia už niekoľko rokov a pýšia sa tým, že svoje produkty navrhujú, vyrábajú a inštalujú s dokonalou precíznosťou. Rovnaký prístup potrebovali dať aj svojmu marketingu, ktorý si už robili samy (a nie zle), ale niečo tomu chýbalo. S rastúcou spoločnosťou tiež prišla nutnosť nájsť si partnera, ktorý by im potrebné aktivity zastrešil. Na internete našli nás, stretli sme sa, slovo dalo slovo a už od apríla 2023 spolu úspešne napredujeme.

Riešenie

Naše marketingové aktivity na začiatok zastrešovali správu kampaní na Facebooku a Instagrame, Google Ads a tvorbu blogových článkov. Po vypracovaní dokumentu Insight & Strategy, ktorý mal za úlohu určiť správne smerovanie projektu sme sa pustili do práce.

Ako prvé prišli na rad kampane na Facebooku a Instagrame, ktoré slúžili hlavne na zber leadov cez vstavaný formulár. Spravili sme úplne nové kreatívy pre aktuálne kampane, ktoré viac vystihovali klienta a jeho cieľovku a prekopali sme všetky nastavenia a cielenia tak, aby sme zbytočne neponúkali náš produkt tým ktorí oň nemajú záujem. Pridali sme tiež nové kampane, aby sme potenciálnym zákazníkom o Wood Garden ukázali viac a nesmeli chýbať samozrejme ani remarketingové kampane s realizáciami alebo recenziami od spokojných zákazníkov. Všetko sme samozrejme otestovali A/B testingom a počas plynúcich mesiacov optimalizovali.

Nasledovali PPC kampane na Google Ads. Tie boli oproti kampaniam na sociálnych sieťach trochu zabudnuté a v úzadí. Vedeli sme však, že skrývajú veľký potenciál, keďže cez Google vám už píšu ľudia, ktorí daný produkt aktívne vyhľadávajú a o služby majú s veľkou pravdepodobnosťou záujem. Po analýze kľúčových slov sme vytvorili kampane na všetky produkty a dôležitou métou bolo tiež správne nastavenie trackingu, aby sme vedeli merať všetky môžné spôsoby kontaktov či už z Google Ads, organiky alebo sociálnych sietí. PS: do nášho príchodu bola od pôvodného správcu účtu nastavená 1 konverzia, a to „načítanie stránky“. To znamenalo, že my sme konverzií napokon priniesli menej. Ale skutočných. 😉
Klientovi sme tiež spomedzi všetkej konkurencie zaistili najlepšie pozície vo vyhľadávaní s vysokým náskokom.

Okrem toho sme písali blogy, kde sme sa orientovali hlavne na spísanie fundamentálnych alebo sezónnych tém na každý produkt. Okrem toho sme počas prvého roka vytvárali napríklad aj 2 landing page pre kampane na stránke Wood Garden či UX/UI optimalizáciu za účelom zlepšenia konverzného pomeru a efektívnosti webstránky

Výsledky

Počas necelého prvého roka spolupráce sme klientovi priniesli 1 326 leadov zo sociálnych sietí, 571 leadov z Google Ads a zlepšili sme pozície na Google. Aj vďaka našej pomoci sa oproti predchádzajúcemu obdobiu klientovi zdvojnásobili zisky. Nutno dodať, že produkty Wood Garden sa pohybujú cca. od 5 000 po 25 000 € a jeden získaný lead mal v priemere cenu okolo 15 €. Počas prvého roka nebolo však všetko iba rúžové a prišli aj ťažšie mesiace. Vďaka tomu sme sa ale naučili, kedy je nasilnejšia sezóna a kedy nie a ako v tomto období pracovať s kampaňami a rozpočtami. To využijeme aj v ďalšom roku, nakoľko sme s klientom predĺžili zmluvu o ďalší rok a zároveň sme pod naše krídla dostali už aj správu sociálnych sietí. Tie budú mať vymyslenú unikátnu stratégiu. Ale o tom až nabudúce. 😉

Výsledky za 11 mesiacov spolupráce

1 326 leadov

z Meta Ads

Priemerná cena 13 €

za lead v Meta Ads

571 LEADOV

z Google Ads

prvé pozície

v Google vyhľadávaní

Vizuály pre kampane
Nové publikum
Remarketing
Blogy
ozvite sa
ozvite sa

Gallayova 1
 841 02, Bratislava

© NAKAZA 2023