Koronavírus si so sebou priniesol nielen ochorenie COVID-19, ale aj ďalšieho strašiaka nazývaného koronakríza. Už vyše 2 mesiacov sme sa prizerali, ako množstvo ľudí a firiem nielen na Slovensku prichádza o prácu, pretože sa nedokážu prispôsobiť momentálnej situácii. Percentá ekonomiky padali smerom nadol, firmy boli nútené pozastaviť svoju činnosť, zatvoriť prevádzky a v najhorších prípadoch dokonca prepustiť zamestnancov.
Niektorí sa ale dokázali prispôsobiť a robiť všetko pre to, aby tie krušné časy prežili. Z veľkej časti išlo hlavne o gastro prevádzky, u ktorých sa donáška stala ich hlavným príjmom. Mysleli by ste si, že si niekedy domov objednáte čapované pivo alebo miešané drinky?
Veľký boom, teda zaznamenali aj donáškové služby tretích strán a koronakríza im dokonca naštartovala biznis. Mnoho týchto firiem, ktoré sa dokázali prispôsobiť začali pomáhať ostatným, či už združovaním nápadov a rád, marketingovou pomocou alebo finančnou injekciou pre firmy, ktoré to potrebujú.
Nebudeme si klamať, koronakríza sa samozrejme dotkla aj nás, veď kto by potreboval reklamu, keď má zatvorené alebo ledva prežíva. V istom bode sme sa rozhodli optimalizovať naše náklady a jedným z krokov bolo pozastavenie odberu služieb od jedného z technologických gigantov.
Napísali sme im teda email, že chceme ukončiť odber, nakoľko kvôli situácii spôsobenej koronakrízou si ich služby nemôžeme dovoliť. Keď prišla odpoveď, boli sme milo prekvapení. Rozhodli sa, že nám ich služby darujú až na 3 mesiace zadarmo.
Je to krásny príklad toho, ako sa v týchto ťažkých časoch celý svet spojil a pomáhame si jeden druhému. Preto sme si povedali aj my, že tento štafetový kolík posunieme ďalej.
Rozhodli sme sa venovať marketingovú pomoc v hodnote 3000 € pre tých, ktorí to najviac potrebujú. Na základe ankety, ktorú sme uverejnili ešte pred spustením súťaže ľudia rozhodli, že túto sumu máme rozdeliť medzi 2 firmy po 1500 €.
2 z firiem, podnikateľov alebo prevádzok, ktoré sme vybrali si mohli vybrať, ako túto sumu využijú. Či už to bola produkcia videa, správa sociálnych sietí alebo tvorba firemnej identity. Bolo to len na výhercoch. Služby si samozrejme mohli skombinovať podľa svojich predstáv. Všetky naše služby a viac info nájdete na našej stránke.
Bolo to úplne jednoduché. Stačilo, ak záujemcovia označili Facebook stránku alebo web svojej firmy v komentári pod videom na Facebooku. Tiež sme ich vyzvali, aby sa prípadne v komentári podelili o svoj príbeh. Následne sme vybrali dvoch súťažiacich a obom sme venovali marketingovú pomoc v hodnote 1500 €.
Pozrite sa, ako vyzeral náš súťažný príspevok.
Pozdravujem Vás. Som dizajnér, umelec jednoducho kreatívna duša. Vrátil som sa na SK aby som sa po dlhýýých siedmich rokoch vrátil k tvorbe a sebarealizácii. Môj projekt či firmu nazývam KREUM. Hľadám a aj vyrábam, resp. som začal s úžitkovou keramikou – šáločky. Nekonvenčné a moderné, ďaleko – ďaleko za hranicou všedného a bežného. Plochy a priame línie. Našiel som a nachádzam nové funkčné a estetické tvary v tomo odvetví. Nie iba rotačné a oválne v keramike je pekné a funkčné…dôkaz? Na insta a fb #kreum1…A teraz k dôvodu prečo píšem…Corona ma zabíja zaživa. Nielen že som nedávno na jeseň 2019 začal, v pomerne ťažkom obd. no teraz je to brutal. Eshopy a galerky mi oddialujú odber diel alebo rušia za chodu…balík by som vedel využiť na vytvorenie lepšej propágacie a novej cesty na soc. sieťach…snažim sa snažim, veď to je vidno na výrobkoch, aj webe aj insta profile, dávam do toho všetko čo viem, no potreboval by som fakt helfnúť, preto sa na Vás obraciam…mohlo by to mať potenciál i budúcnosť. Nerád by som prácu umývača riadu a pomocníka v kuchyni ako to bolo počas dlhýýý 7r. v Rakúskej gastronómii. Každý deň som premýšlal nad umením, keramikou a možnosťami…tam som si aj zarobil pár prachov na rozbeh. Toľko KREUM, Kreativita a Um. S pozdravom Tomáš.
Ďakujeme vám za váš príbeh a zapojenie do nášho projektu #NOVYSTART. Mrzí nás v akej situácii ste sa ocitol.
O výsledku našej súťaže vás budeme informovať.
Prajeme vám pekný deň. 🙂
https://www.facebook.com/zahoni/
http://www.zahoni.eu/
Dobrý deň, ako zástupca Zahoni Verím že po zhliadnutí FB a nefunkčného webu uznáte že táto poctivá slovenská výroba potrebuje poriadny branding, web a správu socialnych sietí ako soľ. Počas Corona krízy zostali zatvorené obidva obchody spolu s výrobou, no zamestnanci, nájmy a všetky ostatné náklady bežali ďalej. Let’s Make Zahoni Great Again! ?