Scroll Top
Vajanského nábrežie 5
Case study

ENTREGA

Sociálne siete, PPC kampane a správa webu

Podiel našich prác
0
%
Performance
0
%
Sociálne siete
0
%
Web
0
%
Produkcia
viac ako 200 leadov mesačne
Výzva

Z názvu Flotila Entrega je vám už zrejme známe o akú firmu ide. Entrega sa venuje personalistike pre kuriérov a šoférov Wolt-u a Bolt-u na Slovensku, ale aj v Česku a Maďarsku. Ich problémom bolo, že ich prezencia online bola doteraz takmer nulová, až na pár krátkodobo spustených kampaní na sociálnych sieťach. Rozhodli sa plnohodnotne nakopnúť marketing a vybrali si na to nás. Okrem toho potrebovali niekoho aj na správu webstránky, interných systémov a niečo poradiť aj z biznisovej stránky, aby rast firmy napredoval správnym smerom.

Riešenie

Dátum spustenia bol kvôli očakávanému otvoreniu náboru do Woltu celkom tesný. Ihneď po podpise zmluvy sme sa pustili do toho najdôležitejšieho – rozsiahleho Insight & Strategy. V dôkladných analýzach sme si rozdelili cieľové skupiny na 2, a to kuriéri jedla a taxikári. Z nich sme si vytvorili aj 2 buyer persony, ktoré predstavujú ideálnych uchádzačov o tieto práce. Následne sme si pre komunikáciu vytvorili originálny tone of voice a templaty príspevkov a kampaní na sociálne siete.

Komunikáciu na sociálnych sieťach sme navrhli tak, aby sme ľudí najprv zaujali vtipnými alebo zaujímavými príspevkami, následne im ukazujeme, ako spolupráca s flotilou funguje, aké benefity im dokáže priniesť a podobne.Tieto informácie sa im snažíme ukazovať, pretože mienka ľudí o flotilách nie je vždy pozitívna. My sa to ale snažíme zmeniť. Napokon ľudí oslovíme príspevkami o aktuálnej ponuke práce.

Do tohto lieviku sa potom zapája aj Google Ads, kde sme nastavili vyhľadávacie a remarketingové kampane pre Wolt, Bolt Food aj Bolt Taxi. Ak chcete pre Entregu pracovať, stačí si vybrať pre akú spoločnosť chcete jazdiť a následne sa zaregistrovať cez formulár na ich stránke. Tie sme teda dôkladne natrackovali a tak vieme o každom, kto sa cez formulár zeregistruje, či dokonca zavolá alebo pošle e-mail.

O tieto formuláre, ich automatizáciu cez softvér Zoho a celkový chod stránky sa staráme tiež my. Či už treba niečo nové pridať, upraviť alebo odstrániť, sme vždy pripravení pomôcť. Okrem toho potrebovali v Entrege poradiť aj z biznisovej stránky. Dohodli sme si pravidelné stretnutia, na ktorých im pomáhame usmerniť chod firmy, zlepšiť a zautomatizovať procesy vo firme či pomáhať s ťažkými rozhodnutiami.

Výsledky

Naša spolupráca začala prinášať ovocie už od začiatku a výsledky boli veľmi pozitívne. Každý mesiac naše marketingové aktivity prinesú okolo 200 záujemcov o prácu a toto číslo neustále rastie. Nie každý, kto sa zaregistroval alebo inak nakontaktoval začne jazdiť, no určite vám bude stačiť, keď vám napíšeme, že 1 lead na Google Ads stojí Entregu cca. 4,30 €. Ak tento “lead” začne jazdiť len na polovičný úväzok a zarobí napríklad každý mesiac „len 600 €“, z čoho má Entrega 16 % províziu, dokážete si asi predstaviť efektívnosť takejto kampane pre samotného klienta. Opakujeme, každý mesiac, kým “lead” pracuje, prináša pravidelne 16% z 600 € zárobku = 96 € . Okrem toho si takýmto spôsobom každý mesiac rozširujú svoju veľkú databázu kontaktov, ktorú môžu použiť napr. pre newsletter.

Na konci roka 2024 sme sa s Entregou rozšírili aj do Českej republiky, o čom vás budeme postupne informovať. 🙂

Výsledky za prvý rok spolupráce

2 315 leadov

z Google Ads

435 LEADOV

z Meta Ads

Priemerná cena 4,3 €

za lead na Google Ads

Nad Bolt a wolt

v Google vyhľadávaní

Vizuály pre sociálne siete a kampane
Reels
Krok 1
Krok 2
Krok 3
Carousel - Výhody
ozvite sa
ozvite sa

Gallayova 1
 841 02, Bratislava

© NAKAZA 2023