• Pupa case study influencerky
  • Pupa case study shipment
  • Pupa case study príspevok 1
Komentáre
Zdieľať
Príbeh
Správa sociálnych sietí a PR manažment

Ďalší príbeh pochádza z ďalekého Talianska. Pupa je spoločnosť vyrábajúca kozmetiku, založená v Taliansku v roku 1976 a svoje produkty vyváža do 70 krajín sveta. Firemná identita sa nesie v znamení červenej farby, ktorá vyjadruje ducha spoločnosti: vášeň, dynamickosť a vitalitu, neutíchajúcu energiu a potrebu na navrhovanie nových výrazových foriem každý deň. Pupa predstavuje predovšetkým tvorivosť, dizajn, trendy a krásu Made in Italy.

Jedného dňa nás PUPA oslovila k spolupráci. Potrebovali zastrešiť komunikáciu s influencermi a customer care na sociálnych sieťach pre Slovenskú a Českú Republiku. Našou hlavnou úlohou bolo budovať brand perception (spôsob, akým potenciálny zákazníci vnímajú značku) a správne nastaviť customer care tak, aby sme boli pohotoví a blízko k zákazníkom nášho klienta.

Pozreli sme sa teda na aktuálnu komunikáciu v rámci customer care. Nezdala sa nám príliš osobná a vhodná, tak sme sa rozhodli ju troška “prekopať“. Prešli sme si rôzne modelové situácie, pripravili si tón komunikácie a unikátny podpis značky „Vaša PUPA <3“.

Postupom času začalo prichádzať aj množstvo správ a zvýšila sa interakcia fanúšikov na publikovaný obsah. Vďaka správnemu preplánovaniu načasovania príspevkov sa nám podarilo zvýšiť engagement a dosah o 100%.

Momentálne pracujeme s 22 influencermi v oboch republikách. Zastrešujeme celú komunikáciu a pravidelne reportujeme aktivity spojené so značkou na mesačnej báze. Jednáme s tretími stranami v rámci PR. Už niečo cez 4 mesiace pravidelne komunikujeme v mene PUPA so zákazníkmi prostredníctvom sociálnych sietí a ďalších komunikačných kanálov.

Neboli by sme to my, keby neplánujeme prísť s niečím inovatívnym. Práve pracujeme na aplikovaní nových návrhov na zlepšenie aktuálneho stavu.
MARKETINGOVÉ KANÁLY Facebook, Instagram, PR