• Pupa case study influencerky
  • Pupa case study shipment
  • Pupa case study príspevok 1
Komentáre
Zdieľať
Príbeh
Správa sociálnych sietí a PR manažment

PUPA Milano je spoločnosť vyrábajúca kozmetiku, založená v Taliansku v roku 1976. Svoje produkty vyváža do 70 krajín sveta. Firemná identita sa nesie v znamení červenej farby, ktorá vyjadruje ducha spoločnosti: vášeň, dynamickosť a vitalitu, neutíchajúcu energiu a potrebu na navrhovanie nových výrazových foriem každý deň. Pupa predstavuje predovšetkým tvorivosť, dizajn, trendy a krásu Made in Italy.

PUPA nás oslovila k spolupráci s potrebou zastrešiť komunikáciu s influencermi a customer care na sociálnych sieťach pre Slovenskú a Českú Republiku. Našou hlavnou úlohou bolo budovať brand perception (spôsob, akým potenciálny zákazníci vnímajú značku) a správne nastaviť customer care tak, aby sme boli pohotoví a blízko k zákazníkom nášho klienta.

Po analýze predošlej komunikácie sme sa ju v rámci customer care rozhodli upraviť, aby adekvátne odrážala hodnoty značky. Nezdala sa nám dostatočne osobná a vhodná. Prešli sme si rôzne modelové situácie, pripravili si tón komunikácie a vytvorili unikátny podpis značky „Vaša PUPA ❤“. Po situácii spojenej s pandémiou koronavírusu, ktorá zasiahla celý svet sme mali pocit, že v dobe, kedy je ľudský kontakt drasticky obmedzený je potrebné byť zákazníkom klienta ešte viac „nablízku“. Z tohto dôvodu sme opäť upravili podpis značky na ešte osobnejšiu verziu a formulku „Vaša PUPA“ nahradili menom odosielateľa: „S pozdravom, Dominika ❤“

Postupom času sa začal zvyšovať objem prijatých správ od zákazníkov a tiež interakcia fanúšikov na publikovaný obsah. Vďaka analýze časov publikovania príspevkov a ich správnemu preplánovaniu sa nám podarilo zvýšiť engagement a dosah až o 100%.

Momentálne pracujeme s 26 influencermi v oboch republikách. Zastrešujeme celkovú komunikáciu, jednáme s tretími stranami v rámci PR a pravidelne reportujeme aktivity spojené so značkou na mesačnej báze. Už vyše 2 rokov v mene PUPA Milano pravidelne komunikujeme so zákazníkmi prostredníctvom sociálnych sietí a ďalších komunikačných kanálov.
MARKETINGOVÉ KANÁLY Facebook, Instagram, PR