Predstavme si z\u00e1klady efekt\u00edvnej komunik\u00e1cie kedysi a dnes. <\/strong>Ke\u010f sa chcete najes\u0165, \u010di k\u00fapi\u0165 elektrospotrebi\u010d, u\u017e neotvor\u00edte Zlat\u00e9 str\u00e1nky a neobvol\u00e1te desiatky predajn\u00ed a re\u0161taur\u00e1ci\u00ed, \u010di tam maj\u00fa to, \u010do potrebujete. Otvor\u00edte prehliada\u010d a na\u0165uk\u00e1te napr\u00edklad \u201cnov\u00e1 pr\u00e1\u010dka\u201d.\u00a0<\/p> Medzi prv\u00fdmi sa objavia port\u00e1ly, ktor\u00e9 u\u013eah\u010dia porovn\u00e1vania alebo rovno navrhn\u00fa najlep\u0161ie hodnoten\u00e9 miesta a odbremenia v\u00e1s od procesu v\u00fdberu. Kritika je to, \u010do v\u00e1s m\u00f4\u017ee ihne\u010f odradi\u0165, no nevzd\u00e1vajte to. V prvom rade by ste sa mali zamera\u0165 na efekt\u00edvnu komunik\u00e1ciu a zvl\u00e1dnutie probl\u00e9mu.<\/strong><\/p><\/div><\/div> Internetov\u00e1 komunik\u00e1cia\u00a0je pre mnoh\u00e9 firmy k\u013e\u00fa\u010dov\u00fd sp\u00f4sob,\u00a0ako oslovi\u0165 z\u00e1kazn\u00edka.<\/strong>\u00a0Online search tvor\u00ed 66% n\u00e1kupn\u00e9ho rozhodnutia. Za n\u00edm nasleduje odpor\u00fa\u010danie od rodiny,\u00a0 zn\u00e1mych \u010di priate\u013eov. Zl\u00e1 recenzia neznamen\u00e1, \u017ee to mus\u00edte ihne\u010f zabali\u0165 a skon\u010di\u0165 s podnikan\u00edm. V\u017edy m\u00f4\u017eete premeni\u0165 nespokojn\u00e9ho z\u00e1kazn\u00edka na spokojn\u00e9ho.<\/strong><\/p> Nez\u00e1le\u017e\u00ed na mieste, na akom sa kritika objavila. \u010ci u\u017e je to v koment\u00e1ri, pr\u00edspevku, recenzii na Facebooku alebo hodnotiacich port\u00e1loch, postup je jasn\u00fd \u2013 najd\u00f4le\u017eitej\u0161ia je\u00a0efekt\u00edvna komunik\u00e1cia.<\/p><\/div><\/div>\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\r\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div><\/div>\r\n\t\t<\/section>\r\n\t\t\t\t
Zdroj<\/a><\/p><\/div>