\r\n\t\t\t\t\t\t
Ako prv\u00e9 sme za\u010dali s rev\u00edziou Google Ads kampan\u00ed, ktor\u00e9 bolo potrebn\u00e9 nastavi\u0165 a vytvori\u0165 nanovo. Zapojili sme samozrejme aj Google Shopping a remarketingov\u00e9 kampane. Okrem toho bolo d\u00f4le\u017eit\u00e9 vybudova\u0165 aj povedomie. AQUAtrend u\u017e s\u00edce mal vybudovan\u00e9 meno na Slovensku, av\u0161ak nie v online. Preto sme sa s klientom zhodli na spr\u00e1ve soci\u00e1lnych siet\u00ed a tvorbe blogov. V\u010faka nim sme za\u010dali budova\u0165 povedomie nie len o zna\u010dke, ale aj o r\u00f4znych probl\u00e9moch s vodou, ktor\u00fdm m\u00f4\u017eu \u013eudia a firmy \u010deli\u0165.<\/span><\/p>\nU\u017e po prvom mesiaci sa za\u010dali v\u00fdsledky prejavova\u0165 ve\u013emi pozit\u00edvne a tr\u017eby e-shopu narastali v n\u00e1sobkoch aj v \u010fal\u0161\u00edch mesiacoch. Po 4 mesiacoch spolupr\u00e1ce sme vytvorili kampa\u0148 k pr\u00edle\u017eitosti Black Friday na soci\u00e1lnych sie\u0165ach, YouTube aj Google Ads, v\u010faka ktorej sme zaznamenali takmer 2 n\u00e1sobn\u00e9 zv\u00fd\u0161enie tr\u017eieb oproti minul\u00e9mu mesiacu.<\/span><\/p>\nNako\u013eko sa klient zameriaval na predaje prostredn\u00edctvom obchodn\u00edkov a st\u00e1le v tom aj pokra\u010duje, rozhodli sme sa t\u00fato aktivitu podpori\u0165 vytvoren\u00edm leadovac\u00edch kampan\u00ed, ktor\u00e9 po\u010das ka\u017ed\u00e9ho mesiaca prines\u00fa desiatky a\u017e stovky kontaktov.<\/span><\/p>\nPo \u010fal\u0161\u00edch \u00faspe\u0161n\u00fdch mesiacoch spolupr\u00e1ce sa AQUAtrend rozhodol expandova\u0165 aj do \u010ceskej republiky, kde sme za\u010dali zastre\u0161ova\u0165 rovnak\u00e9 slu\u017eby ako na Slovensku.<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\r\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t