2 min čítania

Vaše vzťahy = moja práca

vase vztahy moja praca cover

Keď som najbližších ľudí prosila, nech mi pomôžu s písaním článku o sebe v ktorom sa predstavím ako nová PR špecialistka, nevedela som, ako veľmi som sa trafila svojou povahou do výberu povolania. Okrem klasických vzorov správania ako napríklad “keď je hladná utekajte do bezpečnej vzdialenosti” som sa o sebe dozvedela, že som veľmi starostlivá.

to som ja

Nikto nikdy neodíde hladný

Tak, ako sa u mňa vždy nájde niečo pod zub, snack alebo uvarený obed, tak aj v mojom povolaní nik neodíde hladný po informáciách. Každý klient, zákazník, fanúšik sa dozvie odpovede na všetky otázky, ktoré potrebuje.

Imidž

Obraz starostlivej hostiteľky som budovala dlho a nesnažila som sa to ovplyvňovať či manipulovať. A tak, ako to býva aj v PR, dobré meno sa nedá kúpiť ale musí sa zaslúžiť nekonečnou snahou o to ukazovať verejnosti to najlepšie, čo im značka môže ponúknuť.

imidž

Biť či nebiť?

Reklama využíva vizuál a PR jazyk. Ako potenciálna mama určite svoje deti nebiť. Myslím si, že komunikácia je základ a v Public Relations je to nevyhnutnosť. Dennodenne komunikujem s klientmi, zákazníkmi, influencermi a médiami, prostredníctvom ktorých budujem dôveru a dobré vzťahy.

komunikácia

Príbehy

Tak ako v bežnom živote ani v PR nikto nemá rád príkazy, nátlaky a očividnú reklamu. Najúspešnejším spôsobom, ako všetkých podvedome presvedčiť, že my vieme odpovede na ich otázky a sme to, čo potrebujú a hľadajú je vytváranie príbehov.

Snažím sa podať to, čo je dôležité, prečo je to dôležité a prečo by si to mali kúpiť či sa o to zaujímať v maximálne nenútenom tóne.

storytelling

Predchádzať a predvídať

Dobrá reputácia sa v PR buduje dlho a ťažko a jeden neprajný komentár alebo sťažnosť, by mohol spôsobiť katastrofu. Preto je mojou úlohou byť vždy pripravená, v strehu riešiť každú ujmu a problém.

trust fall

Volám sa Anka a mojou prioritou sú vzťahy. Či už v osobnom alebo pracovnom živote sa starám o to, aby sa všetci cítili spokojní a vypočutí, čo ma robí šťastnou. 🙂

Chuťovka na záver – čo PR nie je! 🙂

Taktiež vás to pobavilo? Presne toto verejné vzťahy neznamenajú. Tie v sebe zahŕňajú množstvo rozličných úloh. Od správy sociálnych sietí, cez online kampane až po spoluprácu s rôznymi médiami a influencermi.

Výsledkom má byť však jediné. Dobré meno značky.

Prihlás sa na odber nášho know-how

Dostávaj naše dobré aj zlé skúsenosti, case studies projektov a aktuality, ktoré dokážu ovplyvniť aj tvoj biznis! Všetko samozrejme zadarmíčko. Teda za tvoj e-mail 🙂
Komentáre
Zdieľať
Anna Horňáková

Volám sa Anka a medzi moje záľuby patrí čítanie, sledovanie seriálov a stretávanie sa s priateľmi. Nikdy nepohrdnem dobrým jedlom a vínom v spoločnosti skvelých ľudí. Vyštudovala som masmediálne štúdia v Prešove a Digital Concept Development na vysokej škole v Dánsku.

Zanechajte komentár