Pre klienta Vermont, ktorý na Slovensku, v Česku a Maďarsku zastupuje svetové módne značky ako GANT, KARL LAGERFELD, Peak Performance či Odd Molly sme vytvorili koncept a celkové kreatívne spracovanie pre kampaň prebiehajúcu počas populárnej akcie Dni Marianne.
Hlavným cieľom kampane bolo zaujať najmä nových potencionálnych zákazníkov možnosťou zakúpiť si počas týchto dní výber ikonických produktov s 50 % zľavou.
Vymysleli sme univerzálny koncept „I CAN BE ___“, ktorý podporuje myšlienku slobody sebavyjadrenia. Prázdne pole dáva ľuďom priestor vyjadriť svoju osobnosť, náladu či štýl. Kľúčový komunikačný prvok je štvorec s farebným prechodom v brandových farbách Vermontu. V rozličných verziách tejto kreatívy je následne prázdne pole vyplnené logami jednotlivých značiek, čo v spojení s cieľom kampane vzbudzuje odhodlanie neodopierať si prémiovú kvalitu a dizajn, ktorý tieto značky ponúkajú.
To všetko odráža hlavná myšlienka kampane: „Pretože veríme, že každý môže byť, kým chce.“
Medzi offline komunikačné kanály tejto kampane patrila prezentácia priamo v obchodoch módnych značiek prostredníctvom tematických polepov výloh, vertikálnych A3 panelov so zľavnenými cenami ikonických produktov, A4 tabúľ, ktoré informovali o detailoch akcie a tiež ďakovných A6 letákov pri nákupe ikonického produktu. Okrem predajní bola kampaň v offline prostredí podporená taktiež rádio spotom.
Základným krokom v online bolo samozrejme vytvoriť bannery na úvodnú stránku Vermontu, ktoré odkazovali na podstránku vyhradenú pre akciu I CAN BE DAYS. Kľúčovým vizuálom v online komunikácii však bol video spot, ktorý bol propagovaný na platforme YouTube a sociálnych sieťach Facebook a Instagram. Medzi podporné prvky online komunikácie patrilo nasadenie unikátnej titulnej fotografie na Facebook stránku Vermontu, banerové príspevky a príbehy na ich sociálnych sieťach, ale aj sociálnych sieťach partnerských značiek a e-mail pre odoberateľov Vermont newsletteru.
Vermont využil aj vplyv influencerov, ktorí akciu komunikovali naozaj kreatívne a nechýbal ani zdieľaný obsah od samotných zákazníkov.
Kampaň mala veľmi pozitívne ohlasy, vďaka čomu sa s najväčšou pravdepodobnosťou môžeme tešiť aj na tvorbu nadchádzajúcich kampaní pre Vermont.
Vytvoriť unikátnu kampaň pre nových, ale aj stálych zákazníkov spoločnosti Vermont v Slovenskej a Českej republike. Kampaň pri príležitosti akcie na vybrané ikonické produkty partnerských značiek za polovičné ceny.
- Kreatívna a originálna kampaň s hlbšou myšlienkou a posolstvom
- Jednotný, interaktívny a univerzálny vizuál, ktorý môže pôsobiť na medzinárodnej úrovni a nestratiť tak na svojom význame