Komentáre
Zdieľať
Príbeh
Spoločnosť Superplat - KMMT s.r.o. nás oslovila s jednoduchou víziou: "Chceme byť tá najlepšia personálna agentúra na Slovensku."

To je výzva, ktorej by sa niekto možno zľakol. My sme však boli priam nadšení! Potešilo nás, že máme možnosť rozbiehať podnik, ktorého služby sú nie len že "dobré", ale najmä žiadané. Videli sme, a stále v tom vidíme obrovský potenciál.

Charizmatický a cieľavedomý majiteľ, ktorého sme si obľúbili na prvý pohľad, nám pomohol s vyplnením štandardných briefov, vďaka ktorým sme agentúru spoznali do hĺbky.

Zameriavajú sa na sprostredkovanie práce v zahraničí (v Nemecku a Rakúsku) pre tuzemských špecialistov. Ide prevažne o pozície vhodné pre mužov a to v rôznych priemyselných odvetviach.

Okrem pracovných príležitostí s vysoko nadštandardným platovým ohodnotením ponúka agentúra Superplat svojím klientom naozaj úctyhodné benefity - napr. poskytuje ubytovanie zdarma, tlmočníkov či možnosť zobrať si zálohu hocikedy...

Na základe toho a nášho pohľadu na vec sme vytvorili stratégiu odlišnú od ostatných agentúr.

Vytvorili sme animovaný charakter - Joži Slováčisko, ktorý je maskotom spoločnosti a zároveň podobizeň cieľovej persóny.

Animované videá s Jožim zožali taký úspech, že sa s ním klienti stotožňujú. Veselo teda pokračujeme v tomto duchu pri tvorbe obsahu aj reklám či už na Facebooku alebo na Google.

Joži žije život bežného človeka zamestnaného v zahraničí. Zobrazujeme ho v rôznych situáciách a problémoch, v ktorých sa pracovníci v zahraničí môžu ocitnúť. Na tieto situácie viažeme naše blogy, v ktorých sa snažíme poskytnúť informácie uľahčujúce pobyt v Nemecku. Za dobu nášho pôsobenia dosiahla FB stránka niekoľkonásobného dosahu a engagementu. Teda počtu uživateľov, ktorí sa podieľajú na interakciách so stránkou.

Celkovo sme dosiahli cez 3500 relevantných fanúšikov Superplatu a priniesli sme z Facebooku 202 záujemcov o pracovné pozície.

Najdôležitejším kanálom v prípade Superplatu je Google Ads, pretože väčšina našej cieľovej skupiny vyhľadáva zamestnanie v zahraničí pomocou Google.

Vytvorili sme vyhľadávajúce kampane, ktoré za dobu svojho pôsobenia priniesli už cez 460 záujemcov o pracovné pozície.
Výsledky

Ich očakávania sme predčili až niekoľkonásobne a plody našej práce pocítili omnoho skôr, než si mysleli.

Hneď po prvom mesiaci začali dostávať v priemere až 70 kontaktných formulárov. Okrem toho im ľudia neustále vyvolávajú, a to nehovoríme o tom, že im píšu chlapi aj ženy jedna radosť.

Inými slovami – majú teraz čo robiť. Doslova vraj nevedia, kde im hlava stojí.

 

MARKETINGOVÉ KANÁLY Facebook, AdWords, MailChimp