Komentáre
Zdieľať
Príbeh
Spoločnosť Sadkay sa špecializuje na výrobu modulovateľných sedačiek na mieru.

Touto firmou sme boli oslovení vo veci "brandingu".

Potrebovali vytvoriť naozaj unikátnu identitu, aby sa na prvý pohľad odlíšili od konkurencie.
Nadchlo nás, že môžeme vymyslieť jedinečnú značku pre nový podnik prichádzajúci na trh s nábytkom.

Takže ako na to?

Ide o sedačky, však? Posadali sme si teda na sedačku u nás v kancelárii. O tom to predsa celé je, či? Pohoda, oddych sedenie...
Tak sme rozmýšľali: "Ako niekomu poskytnúť / ponúknuť sedenie?"

Sadnite si / posadajte si / sadni (to je jak psovi) --> sadkaj... Sadkaj! To je ten najkrajší výraz.

OK, teraz to už len trochu vylepšiť, "predať" to mladým. Čo tak "hashtag"? Jeden z najpoužívanejších a teda najznámejších symbolov generácie I(nstagram).

Hashtag (#) sa používa priamo pred slovom v popise na FB či IG, a všetky takto označené slová sa potom dajú jednoducho vyhľadať.

Dáme teda # pred názov a vznikne nám výraz, ktorý sa bude virálne šíriť ako značka prostredníctvom zákazníkov a fanúšikov. Okrem toho ten hashtag sám o sebe symbolizujue (predstavuje) sedačku. Vidíte? Len si to predstavte - nohy, operadlo a opierky na ruky s ústredným priestorom na sedenie. Veď skrytý význam je jedným z 10 pravidiel pre úspešné logo firmy.

Stačí to?

Ešte jeden skvelý nápad - vplyv Ameriky. Poznáte potraviny yeme? Skvelý branding... Inšpirovať sa niečím úspešným, čo sa ľudom jednoznačne páči, na tom nie je nič zlé. Spravme z toho teda #Sadkay s ypsilonom, a dajme všetky písmená veľké. Môže byť? ;)

#SADKAY
Výsledky

#SADKAY – značka a zároveň logo.

Unikátne spojenie zaužívaného nástroja používaného na značenie zdieľaného výrazu (hashtag), vľúdneho oslovenia úzko súvisiaceho s produktom a “poameričtenie” ypsilonom. 

Každému, kto to videl alebo o tom len počul, to vyrazilo dych. S nadšením si kreatívu pochvaľujú aj samotní zástupcovia spoločnosti, a neštítia sa logom vystatovať v ponuke obsahu a ani v reklamách.

ČO SME VYTVORILI Názov, slogan, logo, webstránku