• giuliett-case-study
Komentáre
Zdieľať
Príbeh
Giuliett založil mladý slovenský pár, ktorý s našou agentúrou mal už isté potešujúce skúsenosti.

Išlo o iný projekt, pri ktorom sme im pomohli s optimalizáciou webu, aby sme zvýšili spokojnosť návštevníkov (UX - user experience). Okrem toho ich podnik "trošku nabral na obratoch" vďaka výkonnostným (performance) kampaniam na Facebooku a kľúčovým slovám na Google.

To je však iný príbeh, vráťme sa s5 k Giuliett.

Mladá Slovenka inšpirovaná láskou k nevšednosti prišla s myšlienkou ručne vyrábať kvalitné a krásne doplnky a oblečenie pre ženy.

V ich ponuke nájdete náušnice, sandálky a plavky zdobené najmä českými kryštálmi.

Ako úplne nová značka sa potrebovali dostať do povedomia ľudí (awareness) a vybudovať brand (brand building). Mali sme ich uviesť na trh ako lukratívnu značku ponúkajúcu exkluzívne výrobky kvality "handmade", a začať predaj ich produktov.

Dohodli sme sa teda na takomto postupe:
  1. Prostredníctvom FB sme identifikovali cieľovú skupinu (potenciálnych zákazníkov), zacielili na nich "značkovú" reklamu, a začali budovať základňu fanúšikov (fan base).
  2. Začali sme s tvorbou obsahu (content marketing), aby sme prehĺbili vzťah zákazníka k značke čo možno najviac - aby ju bližšie spoznávali. Napríklad sme natočili video z výroby - vďaka takému videu firma jednoducho naberá na dôveryhodnosti. Dali sme ho na Facebook, Instagram aj YouTube, rovnako ako video so Zuzanou Plačkovou či Luciou Javorčekovou (influenceri). Vytvárali sme tiež rôzne kanvasy, bannery a prezentovali celé kolekcie... Kvalita obsahu sa odzrkadlila najmä na interakciách s príspevkami, ktoré sa ľudom nie len že páčili, ale začali prejavovať obrovský záujem o výrobky.
  3. Výkonnostné (performance) kampane naštartovali predaj ešte viac.
  4. Nastavili sme kľúčové slová vo vyhľadávacej sieti Google, aby sa značka dala ľahko nájsť v prípade, že už o nej ľudia počuli.
Spoluprácu sme ukončili v tom momente, keď začali expandovať na zahraničný trh. Marketing ako taký zverili tým, čo sa im starajú o web prispôsobený rôznym krajinám. Okrem toho sami riešia množstvo vecí v súvislosti s komunikáciou - inými slovami: "neváľajú si šunky na peniazoch", ale angažujú sa čo to dá. Tak tomu aj vždy bolo.
Ciele

Giuliett chceli:

  • začať predávať produkty po prvom mesiaci spustenej “brand” kampane (na budovanie povedomia o značke).
  • vytvoriť fanúšikovskú základňu, kde malo byť do dvoch mesiacov  1 000 až 2 000 fanúšikov.
Výsledky

Čo sme dokázali?

  • predaj sa začal už po prvom týždni.
  • za dva mesiace bolo na stránke až 8 000 fanúšikov.

Na tejto značke sa nám pracovalo jedna radosť, “lajky boli lacné” – produkty zaujímavé a žiadané.

Spokojné zákazníčky sami zdieľali fotky, na ktorých sa pýšili prenádhernými, šperkami zdobenými výrobkami od Giuliett. Okrem toho fotky posielali aj do recenzií, ktoré keď sme propagovali, spôsobovali hneď niekoľko ďalších nákupov!

Veríme, že spoločnosť bude rozvíjať tak pole pôsobnosti, ako aj produktové portfólio.
Sme radi, že sme pomohli naštartovať tak lukratívnu značku. 🙂

Držíme palce!

MARKETINGOVÉ KANÁLY Facebook, AdWords, MailChimp, Instagram, YouTube