• giuliett-case-study
Komentáre
Zdieľať
Príbeh
Online kampane a správa sociálnych sietí: Giuliett

Módnu značku Giuliett založil mladý slovenský pár, ktorý s našou agentúrou už mal v minulosti pozitívne skúsenosti.

Išlo o iný projekt, pri ktorom sme im pomohli s optimalizáciou webu, aby sme zvýšili spokojnosť návštevníkov (UX - User Experience). Okrem toho sme im pomohli výrazne zvýšiť obraty vďaka výkonnostným kampaniam na Facebooku a vyhľadávacej sieti Google.

Mladá Slovenka inšpirovaná láskou k nevšednosti prišla s myšlienkou ručne vyrábať kvalitné a krásne módne doplnky a oblečenie pre ženy.

Do ich ponuky patria napríklad náušnice, sandálky a plavky zdobené najmä českými kryštálmi.

Ako úplne nová značka sa potrebovali dostať do povedomia ľudí a vybudovať brand. Na trh chceli byť uvedení ako lukratívna značka ponúkajúca exkluzívne výrobky "handmade" kvality a začať predaj svojich výrobkov.

Dohodli sme sa teda na takomto postupe:

  1. Prostredníctvom Facebooku sme identifikovali cieľovú skupinu (potenciálnych zákazníkov), zacielili na nich brand reklamu a začali budovať základňu fanúšikov.


  2. Začali sme s tvorbou obsahu (content marketing), vďaka ktorému mohli zákazníci značku bližšie spoznať a prehĺbiť svoj vzťah k nej. Ako príklad môžeme uviesť video z výroby náušníc, ktoré sme boli natočiť u nášho klienta, prezentácie kolekcií, bannery alebo spoty s influencermi, ako Zuzana Plačková či Lucia Javorčeková. Kvalita obsahu sa odzrkadlila najmä na interakciách s príspevkami, ktoré sa ľudom nie len že páčili, ale začali prejavovať obrovský záujem o výrobky.


  3. Výkonnostné kampane naštartovali predaj ešte viac.


  4. Nastavili sme kľúčové slová vo vyhľadávacej sieti Google, aby sa značka dala ľahko nájsť v prípade, že už o nej ľudia počuli.


Všetky tieto aktivity priniesli veľmi pozitívne výsledky.
Ciele
  • začať predávať produkty už po prvom mesiaci spustenej brand kampane
  • v priebehu dvoch mesiacov vytvoriť fanúšikovskú základňu s počtom 1 000 až 2 000 fanúšikov
Výsledky
  • predaj sa začal už po prvom týždni.
  • viac ako 8 000 fanúšikov v priebehu dvoch mesiacov
  • veľmi nízka cena za interakciu na príspevkoch

Spokojné zákazníčky samy zdieľali fotky, na ktorých sa pýšili nádhernými, šperkami zdobenými výrobkami od Giuliett. Okrem toho fotky posielali aj do recenzií, ktoré keď sme propagovali, priniesli hneď niekoľko ďalších nákupov.

Veríme, že spoločnosť bude rozvíjať tak pole pôsobnosti, ako aj produktové portfólio a sme radi, že sme pomohli naštartovať tak lukratívnu značku.

MARKETINGOVÉ KANÁLY Facebook, AdWords, MailChimp, Instagram, YouTube