logo
NAKAZA
logo
  • Domov
  • Služby
    • Branding
    • Produkcia
    • Správa sociálnych sietí
    • Online kampane
    • Influencer marketing
    • Marketingové poradenstvo
  • Case studies
  • Blog
  • Kontakt
Prev
0
Giuliett
07 septembra 2017
Next
0
VOONO
26 marca 2018
0 Komentáre
10 Like!
Zdieľať
Príbeh
Správa sociálnych sietí a Online kampane

Spoločnosť ČistáVoda ponúka riešenia na čistenie a úpravu vody a taktiež rôznorodé filtre na vodu do domácností a firiem.

Na slovenskom trhu je ČistáVoda jednotkou vo svojom obore, a to už viac ako 15 rokov. Za túto dobu sa im vďaka pôsobeniu v online priestore podarilo svojimi riešeniami a produktami pomôcť už viac ako 20 000 spokojným zákazníkom.

Majiteľ chcel zvyšovať povedomie o svojej značke a udržiavať pevné vzťahy so zákazníkmi. Preto sa na nás obrátil vo veci brand buildingu a zveril nám správu FB stránky a IG profilu.

Našou úlohou v rámci tohto klienta je teda vytvárať obsah (content) na Facebook a Instagram.

Ako prvé sme vymysleli slogan v znení: „Vám už načisto... Tečie?“, z ktorého boli predstavitelia firmy nadšení, a tak išiel hneď na titulku (cover photo) stránky.

Vytvorili sme si unikátny koncept obsahu, ktorého súčasťou sú napríklad aj súťaže o produkty, zaujímavosti o vode alebo tipy na leto, ktoré sa tešia veľkému úspechu medzi fanúšikmi ČistejVody. Do súťaží sa nám priemerne zapojí 245 ľudí a príspevky „Tipy na leto“ sa tešia v priemere 347 lajkom a 34 zdieľaniam.

Stratégia, ktorú sme zvolili pomohla stabilizovať značku a potvrdiť jej prvenstvo na Slovenskom trhu. Po ročnej spolupráci sme sa s klientom dohodli, že zastrešíme komunikáciu aj v Českej Republike v rámci expandovania firmy.

Počas už dlhodobej spolupráce nás klient oslovil taktiež s prosbou o vytvorenie kampane k príležitosti Black Friday. K tejto udalosti sme vytvorili komplexnú kampaň aj s pred kampaňou, ktorá navnadila ľudí na prichádzajúce zľavy. Všetko sme odštartovali sériou animovaných stories na Instagrame a Facebooku, ktoré odpočítavali dni do spustenia zliav. Následne sme spustili hlavnú kampaň a odštartovali ju bumper ad reklamou na Youtube, ktorá obsahovala krátku prezentáciu produktov a zľavový kód.

Kampaň priniesla veľmi priaznivé výsledky pre nás, aj pre klienta.
Ciele

Cieľom spolupráce bolo zvýšenie povedomia o značke a prínos nových nakupujúcích zákazníkov, ktorí nevedeli o problémoch s vodou v ich domácnostiach.

Výsledky

Či už ide o dlhodobé výsledky brand buildingu alebo krátkodobých kampaní, všetky dopadli nad naše a klientove očakávania.

MARKETINGOVÉ KANÁLY Facebook, Instagram
Facebook
© NAKAZA
logo
Používaním tejto stránky súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. SúhlasímViac info
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Vždy zapnuté

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT