Spoločnosť ČistáVoda ponúka riešenia na čistenie a úpravu vody a taktiež rôznorodé filtre na vodu do domácností a firiem.
Na slovenskom trhu je ČistáVoda jednotkou vo svojom obore, a to už viac ako 15 rokov. Za túto dobu sa im vďaka pôsobeniu v online priestore podarilo svojimi riešeniami a produktami pomôcť už viac ako 20 000 spokojným zákazníkom.
Majiteľ chcel zvyšovať povedomie o svojej značke a udržiavať pevné vzťahy so zákazníkmi. Preto sa na nás obrátil vo veci brand buildingu a zveril nám správu FB stránky a IG profilu.
Našou úlohou v rámci tohto klienta je teda vytvárať obsah (content) na Facebook a Instagram.
Ako prvé sme vymysleli slogan v znení: „Vám už načisto... Tečie?“, z ktorého boli predstavitelia firmy nadšení, a tak išiel hneď na titulku (cover photo) stránky.
Vytvorili sme si unikátny koncept obsahu, ktorého súčasťou sú napríklad aj súťaže o produkty, zaujímavosti o vode alebo tipy na leto, ktoré sa tešia veľkému úspechu medzi fanúšikmi ČistejVody. Do súťaží sa nám priemerne zapojí 245 ľudí a príspevky „Tipy na leto“ sa tešia v priemere 347 lajkom a 34 zdieľaniam.
Stratégia, ktorú sme zvolili pomohla stabilizovať značku a potvrdiť jej prvenstvo na Slovenskom trhu. Po ročnej spolupráci sme sa s klientom dohodli, že zastrešíme komunikáciu aj v Českej Republike v rámci expandovania firmy.
Počas už dlhodobej spolupráce nás klient oslovil taktiež s prosbou o vytvorenie kampane k príležitosti Black Friday. K tejto udalosti sme vytvorili komplexnú kampaň aj s pred kampaňou, ktorá navnadila ľudí na prichádzajúce zľavy. Všetko sme odštartovali sériou animovaných stories na Instagrame a Facebooku, ktoré odpočítavali dni do spustenia zliav. Následne sme spustili hlavnú kampaň a odštartovali ju bumper ad reklamou na Youtube, ktorá obsahovala krátku prezentáciu produktov a zľavový kód.
Kampaň priniesla veľmi priaznivé výsledky pre nás, aj pre klienta.
Cieľom spolupráce bolo zvýšenie povedomia o značke a prínos nových nakupujúcích zákazníkov, ktorí nevedeli o problémoch s vodou v ich domácnostiach.
Či už ide o dlhodobé výsledky brand buildingu alebo krátkodobých kampaní, všetky dopadli nad naše a klientove očakávania.