Vajanského nábrežie 5
Case study

BARON
BITE.

Animovaný seriál nielen pre deti

Animácia
Social media
Influenceri
Merch
1. animovaný seriál o influenceroch

Príbeh Barona sa začal písať v roku 2018. Klient za nami prišiel s vymyslenou postavičkou upíra, avšak nevedel, čo s ňou. Prvým nápadom bola hra, no po vyhotovení analýz a prieskumu trhu sme sa zhodli na tom, že Baronovi dáme život v animovanej rozprávke / seriáli. Baron však nemal byť obyčajný upír. Jeho vlastnosti sú úplne opačné, ako u upírov poznáme a jeho cieľom je stať sa influencerom/youtuberom, aby sa projekt mohol čo najviac priblížiť deťom. Ak sa chcete o Baronovom príbehu a jeho dobrodružstvách dozvedieť viac, rozprávku si môžete pozrieť na YouTube.

Séria pozostáva z 8 animovaných epizód, pre ktoré sme vytvárali scenáre, storyboardy, kompletnú animáciu a strih. Zabezpečovali sme taktiež nazvučenie a voice over, ktorý nám nahovoril slovenský spevák a hudobník Peter Bažík.

Pred vydaním epizód sme sa pustili do správy sociálnych sietí a uviedli na svet predkampaň, ktorá trvala 2 mesiace a postupne odhaľovala hlavnú postavu – Barona a jeho kamarátov. Po postupnom publikovaní epizód sme sociálne siete využívali hlavne na podporu propagácie či interagovania s divákmi. Baronove social profily môžete nájsť na Instagrame, Facebooku či TikToku.

Na rozšírenie povedomia o seriáli sme využili taktiež influencer marketing a do predkampane tak zapojili niekoľko influencerov. Bolo zaujímavé sledovať, ako sa na profiloch influencerov začali budovať malé komunity fanúšikov Barona.

Požiadavkou klienta bolo aj vytvorenie originálneho merchu. Podieľali sme sa na jeho dizajne a vytvorili 2 kolekcie. Jednu s logom a tvárou Barona pre najväčších fanúšikov a druhú, cesnakovú – nakoľko je cesnak v seriáli jeden z najdôležitejších predmetov.

Animácia
Animácia
YouTube
Správa sociálnych sietí
Influencer marketing
Merch
ozvite sa
ozvite sa

Vajanského nábrežie 5
 811 02, Bratislava

© NAKAZA 2021