4 min čítania

Ako ten NAKAZA tím vlastne funguje?

Život marketéra Lakyho

ako ten nakaza tim vlastne funguje cover

Dnes sa nebudeme hrať na múdrych marketérov, ktorý majú pre Vás ďalšie rady, ako zefektívniť Váš biznis. Možno preto, lebo úloha napísať blog padla na mňa a ja nerád mudrujem, alebo som sa len rozhodol Vás vtiahnuť do nášho/môjho harmonogramu v NAKAZE. Zároveň by som rád presvedčil priateľku, že naozaj máme dosť práce a ten kultúrno-zábavný podnik vedľa nemám/e čas navštevovať.

Oficiálne pracuje NAKAZA tím od 8:00 do 17:00, od pondelka do piatku, neoficiálne pracuje vlastne stále. Poznáte to (asi skôr nepoznáte), keď v sobotu o 22:00 už rozmýšľaš, ktorú ďalšiu fľašu otvoríš a v tom ti blikne správa na jednom z mnohých klientských účtov:

„Dobrý deň, aký odtieň makeup-u použila modelka vo vašom propagačnom videu?“

Ty vieš, že nemáš ani šajnu (predpokladám, že ani tá modelka), ale pokiaľ to nezistíš a neodpovieš zákazníčke ešte dnes, tak ti už celý večer ani nebude chutiť piť. Postavíš do pozoru celú partiu, priateľku a celý večer sa nesie v znamení PLAY-PAUSE-PLAY-PAUSE-PLAY-REWIND-PLAY-PAUSE-poldecák-REWIND-PLAY-PAUSE a analyzovania, či je to ten odtieň 001, alebo 004, možno 009. Cca. okolo 01:00 si na to došiel a párty sa akurát končí.

Alebo, mám ďalší…

Puky, Luky, Laky (to je trio, čo?) pracujeme celý deň na logu pre nemenovaného klienta. Šťastní a namotivovaní odchádzame domov (tentokrát naozaj o 17:00). Náš heroický výkon a grandiózny nápad odprezentujem ešte po ceste domov kamarátovi, ktorý mi spríjemnil telefonátom zápchu a zároveň pokazil celý večer. Stačilo na to iba…

 „To sa mi zdá, že som už niekde videl“.

Pre mňa to znamená, že aj počas pozerania Farmy (začalo ma to baviť, sám sa čudujem), budem jedným okom sledovať ďalšiu zápletku a druhým hľadať, či sa tam neobjaví niečo, čo ma inšpiruje na ďalšie logo.

Vlastne, mám ešte jeden, teda mám ich dosť, ale poďme už radšej k tomu harmonogramu, konkrétne k tomu môjmu z 4. októbrového týždňa.

PONDELOK

Ako každý pondelok, aj ten môj začal zápchou. Preto chodievam ako jediný už na 7:00, teda snažím sa, lebo ja tú zápchu po ceste stretnem 5krát. Väčšinou dorazím tak 7:15, a nebolo tomu inak ani teraz. 90% accountingu som stihol spraviť ešte v aute, takže došiel som o tých 15 minút neskôr s čistým svedomím. Nasledoval ranný meeting, kde sa rozdal pre NAKAZA tím plán na týždeň, padlo pár teplých slov a mohlo sa ísť pracovať.

Let’s Go

Dnes nás čakala pani M.D., pre ktorú sme dostali pripraviť firemnú identitu. Celý deň sa niesol v znamení analýz, stratégií, buyer persón a načerpal som toľko motivačných citátov, ako by mi Suvereno kryl po celý deň chrbát. Bola by škoda sa vrhnúť na inú prácu a vypadnúť z takej pozitívnej atmosféry, tak sme sa rozhodli to na dnes zabaliť. Aj tak už bolo niečo cez 17:00 a každého z nás čakala ešte hodinka domov v najväčšej špičke.

UTOROK

Zápcha, 7:15, stále ten istý príbeh. Dnes nás však čakal mesačný content plán pre nás a našich klientov. Začali sme NAKAZOU a padal jeden nápad za druhým. Tým som chcel povedať, že rozhodne treba sledovať náš Facebook ;).

Pokračovali sme content plánom pre ďalších klientov a večer nás čakala návšteva. Náš klient sa rozhodol prísť o niečo skôr, tak jeden z plánov sme museli odložiť. Čakala nás prezentácia, na ktorej sme dlho pracovali a opäť dopadla úspešne. Dalo sa čakať, predsa sme NAKAZA tím ;). Spokojní sme sa pobrali domov, teda do hodinových zápch na cestách.

STREDA

Dnes bol výnimočný a špeciálny deň. Chcel som napísať zápcha, 7:15,… ale dnes tomu tak nebolo. Čakala ma výprava do ďalekého Nemecka za veľkou a vplyvnou osobou. Dlho som sa pripravoval na tento deň, bolo to jedno z najdôležitejších stretnutí mojej kariéry. Všetky podklady som mal pripravené, nahodil som sako, ktoré som mal ešte na stužkovej, voňavku od babičky, ktorú kúpila od presvedčivého obchodníka v Egypte. Celý som sa triasol ako to celé dopadne.

Klamem…

Do toho Nemecka som išiel, no išiel som na koncert. Môj šéf bol natoľko tolerantný a zhovievavý, že ma pustil. Rád by som zhodnotil čo sa dialo na firme, ale nemám ani šajnu. Ja som bol ponorený v hudobnom svete. Avšak robota ma napriek tomu dobehla.

Dorazili sme na koncert, všade veľa ľudí, vychytali sme super miesta, pripravili telefón na natáčanie a mohlo sa začať. Hneď počas prvej skladby mi počas natáčania začali chodiť správy: „Dobrý deň, je ten makeup ešte dostupný?“, „Dobrý deň, nemôžete nám poskytnúť pár produktov do tomboly?“, „Použivateľovi „meno si doplň“ sa páči váš príspevok“. Chuť natáčať ma prešla, tak som si len vychutnával koncert s 2 hodinovým vybrovaním na intímnych miestach.

ŠTVRTOK

Zápcha, 7:15,… nie ani dnes tomu tak nebolo. Dnes som dostal home office, aby som načerpal stratené sily po 16 hodinách cestovania v stredu. Robota ma však neminula. Dorábal som content plán, písal ďalší blog a odpisoval na všetky otázky zákazníkov našich klientov. Skončil som až na večer, ale bol to príjemný deň.

PIATOK

Toto je ten deň, kedy píšem tento blog. Opäť som dostal home office a trápim sa tu nad tým, či to, čo zo mňa vypadne, vás zaujme aspoň na 30 sekúnd. Chcel som vám však priblížiť, ako to asi funguje, ako asi pracuje NAKAZA tím a pokiaľ by sa ti to takto páčilo, aktuálne hľadáme do nášho tímu fotoGRAFika. To v preklade znamená fotografa a grafika v jednom.

Naše blogy sa nesú v znamení pandy, preto rozhodne tento môj článok na blogu nezdieľajte. Jednak mi ho už viac nedajú písať a zachránite tým jednu veľkú pandu na diete.

Pokiaľ sa cítiš ako fotoGRAFik, ozvi sa na náš Facebook. Radi pokecáme 🙂

Prihlás sa na odber nášho know-how

Dostávaj naše dobré aj zlé skúsenosti, case studies projektov a aktuality, ktoré dokážu ovplyvniť aj tvoj biznis! Všetko samozrejme zadarmíčko. Teda za tvoj e-mail 🙂
Komentáre
Zdieľať
Lukáš Gába, CEO

Začínal som s grafikou vďaka najznámejšej FPS hre Counter Strike 1.6. Kamarát potreboval bannery, tak som začal zabŕdať do Photoshopu. Rozhodol som sa preto študovať odbor Grafik médií. Tam som sa presvedčil, že to je biznis v ktorom nemôžem chýbať. Ako plynul čas, grafika už nestačila a chcelo to prepájať kreatívu s marketingom.... FEW YEARS LATER... Dnes vediem tím v našej agentúre ako CEO (aj keď mi je trápne sa tak nazývať, radšej mám Lukáš ;) ) a snažím sa, aby boli všetci spokojní a ich biznis fungoval ako swiss hodinky.

Zanechajte komentár